Sniper na 100% crits
0
1 postów
Napisano 2023-06-28 18:55
Sniper jest klasą mogącą z-one-shotować każdą klasę na każdym dystansie. Nie jest to zbyt przyjemne jak taki sniper ciągle zabija cię przez całą mapę, niszcząc ci tym zabawę.Walka przeciwko dobremu sniperowi, który poświęcił godziny swojego życia na aim trainerze jest bardzo... nieprzyjemna, a często nie prowadzi do żadnych znaczących skutków, jeśli do jakichkolwiek.Scaut by zabić snipera musi do niego podejść na point-blank co w przypadku dobrego snipera jest trudne, a czasami niemożliwe, zwłaszcza jak jest kilka sniperów. Zabijasz jednego lub 2 giniesz od innego a jak wracasz to ci których zabiłeś już się odrodzili, i cykl się powtarza.Soldier by go zabić musi albo strzelic rakiete przez mapę (którą sniper zwykle uniknie) albo ryzykować podejściem bliżej (co zwykle zakończy się śmiercią z powodu tego jak mapa Orange jest zkonstruowana) lub próbować zabić go z shotguna co skończy się gorzej niż w przypadku scauta z powodu prędkości soldiera.Pyro - to samo co w przypadku scauta, tylko jest sporo wolniejszyDemoman - By zabić snipera demo, sniper musi cie nie zauważyć jak będziesz skakał do niego co nie jest zbyt łatwe, zwłaszcza w przypadku doświadczonego snipera lub kilku sniperów.Heavy musi albo podejść do snipera co jest bardzo trudne z powodu prędkości heaviego która czyni z niego łatwy cel dla snipera albo próbować z tomislava go zesnipić z sporej odległości co nie jest dobrym sposobem i tez czyni z heaviego łatwy celEngineer - sporo gorszy scautMedic posiada tylko 3 opcje, wszytkie beznadziejne 1. crossbow - Gorsza rakietnica 2. Syringe Gun - wymaga podejścia na bliski dystans co nie jest łatwe, a ogólnie zadaje bardzo mało damage-a 3. melee 💀Sniper - By zabić snipera sniperem musisz być tak dobry albo lepszy jak sniper w enemy teamie, a BARDZO żadko zdarza się by w obu teamach byli tak samo dobrzy sniperzy. Zwykle jeden team ma 3 bardzo dobrych sniperów a drugi ma co najwyżej jednego.Spy musi albo podejś po back-stabba co nie jest dobrym pomysłem albo zesnipić z revolveru co jest najlepszym wyjściem by zabić snipera ale i tak w większości przypadków niewystarczającym.By ułatwić życie "Ofiarom snipera" i tym przywrócić zabawę na 100% crits proponuje:1. Zmniejszyć pojemność magazynka w SMG jeśli gracz posiada sniperkę a nie łuk2. Zmniejszyć ogólny damage snipera3. Ograniczyć maksymalną ilość sniperów w teamie do jednegoZmiany takie powinny ograniczyć trochę efektywność sniperów oraz liczbę przypadków w których 3 sniperów nie pozwala zwykłym graczom dobrze się bawić na serwerze.
19
125 postów
Napisano 2023-06-28 19:54 (edytowany)
jestem za zmianą limitu do 1 snipera na team i dorzuciłbym do tego enga, aby był również limit 1 inżyniera na drużynę. Cała reszta to jednak jak dla mnie zwykłe płakanie. Sniper od zawsze był jest i będzie op w każdej grze nie tylko tf2 (wkońcu sniper jako jedyny może stać daleko i nie jest "karany" jak nie trafi bo szybko przeładowywuje). Jak umiesz grać to i snipera zabijesz. Ile to ja miałem sytuacji gdzie demoknightem wybiłem całe gniazdo 3 sniperów które kosiło moją drużyne jeden po drugim. Wystarczy znać mapę i wiedzieć gdzie możesz bezpiecznie podejść itd. (co do tego co pisałem wcześniej o sniperze byciu op od zarania dziejów polecam to obejrzeć >>> https://www.youtube.com/watch?v=C7Rm5NhTm-k i/lub https://www.youtube.com/watch?v=lOebGm_jMLYteraz po ponownym przeczytaniu posta jeszcze bardziej stwierdzam iż jest on do wywalenia. Podaj mi choć jedną sensowną sytuację gdzie będziesz w sytuacji 1v1 na snipera grając inżynierem czy grubym. Każda klasa kontruje inną, przeciwko jednej jest op, przeciwko drugiej jest chujowa a obniżając tak drastycznie staty sniperowi tylko sprawisz że ludzie będą nim mniej chętnie grać bo będzie najzwyczajniej za słabypropozycja do wywalnie. jestem na
NIE
21
38 postów
Napisano 2023-06-28 20:35
Limit snajpera rzeczywiście można ograniczyć do 1/2, smg powinno zostać tak jak jest (ewentualnie lekko zmniejszyć magazynek), a ogólne obrażenia zmniejszyłbym tylko w przypadku strzałów w ciało, w głowe powinien dmg zostać taki sam.
4
8 postów
Napisano 2023-06-29 15:46 (edytowany)
Jeśli by naprawdę już wprowadzać jakiekolwiek zmiany do snajpera to tylko w limicie snajperów w teamieZmiana limitu snajperów w teamie jest dobrym pomysłem, gdyż trzech
dobrych
snajperów to przesada a granie przeciwko nim jest praktycznie nie możliwe, zmniejszenie magazynku smg, gdyż huntsman sniper jest łatwy do kontrowania a zmniejszenie ogólnego damage mija się z celem, bo bodyshot ze snajperki już i tak jest drastycznie zmniejszony, chyba że naładujesz strzał tak samo headshot zawsze powinien zabijać one shotem, chyba że klasa ma więcej hp niż zadany damage z nie naładowanego headshota (150)
9
22 postów
Napisano 2023-06-29 20:58
-1 i tyle w temacie.
41
94 postów
Napisano 2023-06-29 21:06
Na nie, Snajper to dobrze zbalansowana klasa na 100% crit/pomarańczy, nauczenie sie bardziej uważać czyli nie wystawiać sie głupio ciągle gdy wiesz dobrze że tam sniper stoi i gapi sie w to miejsce nie jest aż takie ciężkie.
+1 za post